Thursday, August 13, 2009

on my way and eating burgers!


yeah ,so today I started this years NZ trip!...but right now I am sitting here in london at the biggest airport I have ever been to..but whatever. internet, facebook , movies and delicious burgers will help me threw this marathon layover here for about 16 hours..not to stoked but whatever in 2 days I will be in wanaka and ski!!!!!

and I just find out that I also have a sweet layover in melbourne tomorrow for about 12 hours! wihoo!...

have had summer vacation on this blog but now the winter is on and you will hear and see more from me than before..so check it out for updates and edits!

stay tuned! yeah!


och för alla svenskar och norskar så har jag massa saker att sälja också så lämna en kommentar så hör jag av mig..


peace

Kim

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas du får sova några timmar på flygplasen iaf..blir det kallt får du väl stänga in dig i boardbagen=)
/Daniel

Olle M said...

har du några oanvända alpha 1or eller 2? :)

/Olle M

Pontus N said...

Tjenare kim !
Det skulle vara kul om du skulle kunna skriva lite om vad du säljer i ett mail till mig :)
Jag är lixom på pryljakt till vintern :)

Så dra gärna iväg ett mail till : Boll_23@hotmail.com